keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Kaunis palaute

Koulun ruokasalissa tuli eräs rouva kestävänkehityksen koulutusohjelmasta syömään kanssani. Moikkailemme ja jutustustelemme pikaisesti käytävällä sopivasti törmätessämme. Hän halusi kiittää minua rohkeudestani. Minä hieman hämmästelin, mutta kyse oli lehtijutustani: Senioriopiskelija.

Hän oli voimaantunut, kun minulla oli niin reipas ote ikääntymiseen. Rouva oli tuntenut itsensä vanhaksi ja kokenut olevansa välillä nuorempien hampaissa, mutta koska minäkin olen raivannut paikkaani nuorten miesten keskuudessa, niin hänkin aikoi pärjätä. Hyvä me! Sitä paitsi hän on minua 6 vuotta nuorempi, mutta ikähän on vain numero. Vai mitä!





Amazonin liljani kukkii, taas.
Tämä on kyllä näyttävä kasvi, kukilla tai ilman.


Ostin iloisen värisiä callunoita.

14 kommenttia:

  1. Olet kyllä palautteesi ansainnut. Jonkun on oltava esimerkkinä muille, polun avaajana, jotta uskaltautuvat muutkin. Olet nyt siis pioneeri, uranuurtaja,, tiennäyttäjä. Titteleitä kerrakseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munlaisia senioreita on onneksi paljon koulutuksissa, en siis ole ansainnut komeita titteleitä, kiitos vaan, HooPee. Pienistä puroista se iso virtakin alkunsa saa, joten levitetään suvaitsevaisuutta ja tsempataan toisiamme.

      Poista
  2. Ihana palaute, ja ihana amatsooni! Siis se lilja ;-)

    VastaaPoista
  3. Ja kohta niitä vuosia on 6 ja 0 siis 6+0=6. Meillä päin sanottiin kerran miesnä kahesti lasna.

    VastaaPoista
  4. Vaatii rohkeutta ottaa se ensimmäinen askel iän unohtamiseen ja lähteä reippaasti askeltamaan minne mielii ja nenä näyttää. Sitä sinulla on . Ja varmasti myös se ominaisuus ettet pysähtele turhia analysoimaan vaan menet ja teet tekemisen halusta.
    Oikein olet oivaltanut missä se avain kaikkeen tähän on. siinähän se on , että ikä on vain numero. Esteet vain omassa päässämme. sinne vaan roskikseen moiset ikäajattelut ja lauseet "emmää voi ku....". Eihän se sitä tarkoita, että pitäisi kyetä kaikkeen maan ja taivaan välillä. Mutta se pitäisi muistaa ettei ikä ole se asia, joka jonkun rajoitteen johonkin asiaan antaa. Olemalla rohkea voi löytää itsestään ihan uusia juttuja ja ilahtua siitä omasta osaamisesta.
    Terkkuja sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että iän myötä sitä rohkaistuu. Lisäksi mä olen aina ollut kiinnostunut vähän kaikesta. Mulle ei ole ollut ikäkriisiä, ulkonäköpaineita kylläkin. :D

      Lisäksi mä olen tyttö, joka ei osaa sano ei, hih hih, tätä ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti, mutta kun mulle on tarjottu töitä osaamisalueeni ulkopuolelta tai reunalta, niin olen tarttunut tilaisuuteen. Enhän mä voi tietää osaanko mä sitä työtä, jos en kokeile. Usein olen onnistunut.

      Kyllä mä tsemppaan kaikkia olemaan rohkea.

      Poista
  5. Mukavaa palautetta on aina kiva saada ja on ihana kun huomaa, että omista ajatuksista on ollut toiselle tosiaan hyötyä ja apua!
    Mä en ymmärrä, kun mun Amatzon liljani ei vain kuki. Taidan kyllä kastella sitä liian harvoin....pitää ottaa itseään niskasta kiinni! Niissä kukissa kun on niin ihana tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annapa liljallesi lannoitetta. Mäkään en paljon kukkaani kastele, ja juuri siksi se kukkiin ja todella paljon.

      Poista
  6. Ikä on vain pelkkä numero, mutta silti iloitsen keski-ikäisyydestäni. :)

    VastaaPoista
  7. Hei...ehditkö jo hävittää ne mustat kontiot :-) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, nuukana ihmisenä olen ne säästänyt. Niissä on toisessa reikä ja ovat muutenkin kuluneen näköiset. Leima on musta ja vuori vaalea, jossa risteilee sana NOKIAN. Oliskohan ne noin 15 vuotta vanhat, en muista tarkkaan. Mitä ihmettä sä teet risoilla kumppareilla? :D

      Poista

Kiitti kommentistasi, se julkaistaan tarkistuksen jälkeen, joten malttia...