Kävin ystävän kanssa katsomassa/kuulemassa
Ypäjän musiikkiteatterin esityksen, Ihmemaa Oz.
Nappi suoritus!
Kerrassaan nautittava esitys.
Esiintyjät, puvustus ja lavastus verrattomia.
sunnuntai 28. kesäkuuta 2026
Sitä sun tätä, siellä ja täällä
keskiviikko 24. kesäkuuta 2026
Ai kamala, kun aika hurahtaa nopeasti!
Tärkeintä on KESÄ!
Tietokone hajosi, ja piti hankkia uusi, tai siis käytetty.
Nyt pääsen taas postailemaan ja roikkumaan muutenkin netissä. 😁
Kasvatin ikkunakurkkuja, mutta en saanut satoa kuin pari pahaista kurkkupötköä.
Joku ötökkä iski kurkkuihini. Oli kuitenkin kiva kokeilu.
Toinen kokeilu on sitruunakurkku.
Ei mene jatkoon, sillä kurkut ovat melko mauttomia.
Johtuneeko minusta vai kurkkulajikkeesta.
Opin yhtä ja toista...
Meissä jokaisessa asuu pieni
No juu, aika syvälle on kaivautunut sisäinen taiteilijani.
Hauskaa kuitenkin oli.
#ugc
Jaksaa päivystää pihalla Tuiskunkin puolesta.
Tyytyvät kasvamaan vaikka sorassa.
torstai 23. huhtikuuta 2026
Kirjoja ja ruusuja sekä vähän muutakin
Minulla on meneillään kirjaprojekti.
Juu, en kirjoita, vaan poistan kirjoja hyllyineen.
Olohuoneessa on 5,5 m leveä kirjahylly,
jossa satamäärin moneenkertaan luettuja kirjoja.
On aika uudistua!
Tuttavan poika osti puisen kirjahyllyn kirjoineen.
Hintana kokonaista 100 euroa.
Sitten maalaan tai tapetoin seinän
ja ripustan tauluja, joita on kymmeniä varastossa.
Koska on kirjan ja RUUSUN päivä,
niin kaivelin arkistoista kauneimmat ruusuni.
Tässä Papulan ruusu.
Kaikki nämä ruusuthan jäivät entiseen kotiini,
mutta onnistuin löytämään Pölkinmäen taimistosta
uuden Papulan nykyiseen pihapiiriini.
Lähinnä puutarha- ja valokuvausteoksia.
Intouduin viemeenä sen pihalle, ehkä liian aikaisin.
Olen peittänyt sen hallaharsolla.
tiistai 14. huhtikuuta 2026
Arkea ja unelmia
Yöt ovat pakkasella,
mutta päivällä on niin lämmintä,
että perhoset lepattelevat ja kimalaiset surisevat.
torstai 9. huhtikuuta 2026
Kukkahuonestudio
Kevät yrittää uudelleen tulla.
perjantai 3. huhtikuuta 2026
Pääsiäistä ja silmuja (lopuksi hyvät naurut)
Tässä on aprillit pidetty ja
siirrytty pääsiäisen viettoon.
paitsi omenapuun selviytyminen on vielä arvoitus.
En siis antanut enempää käskyjä.
Silmissäni väikkyi mustapukuinen noita-akka,
maanantai 16. maaliskuuta 2026
Pistokkaita, kurkkuja ja käpyjä
Kerrankin ehdin, ja vieläpä ajoissa,
vaihtaa mullat pelargoneille.
Nämä on niitä vanhanajan pelakoita.
Otin hurjan määrän pistokkaita,
ja ostin juurrutushormoonia (vai mitä se nyt onkaan).
Yleensä pistokkaani mätänevät 90 % varmuudella,
mutta nyt odotan päinvastaista tulosta.
yksi siis kyllästyi seuraani.
ja seurata sieltä pihapiirin elämää.
Ikää on jo 14 vuotta.
Ei enää kannata hötkyillä.
Oikaisin puiston läpi,
ja ihania yllätyksiä oli ripustettu kuusen oksille.
Opastan video-CV:n tekoa
paikallisessa korkeakoulussa maahanmuuttajille.
Ja juu, rallienglannilla.
Olen ollut onnekas, kun olen saanut useita toimeksiantoja.









.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)




























