Tärkeintä on KESÄ!
Tietokone hajosi, ja piti hankkia uusi, tai siis käytetty.
Nyt pääsen taas postailemaan ja roikkumaan muutenkin netissä. 😁
Kasvatin ikkunakurkkuja, mutta en saanut satoa kuin pari pahaista kurkkupötköä.
Joku ötökkä iski kurkkuihini. Oli kuitenkin kiva kokeilu.
Toinen kokeilu on sitruunakurkku.
Ei mene jatkoon, sillä kurkut ovat melko mauttomia.
Johtuneeko minusta vai kurkkulajikkeesta.
Opin yhtä ja toista...
Meissä jokaisessa asuu pieni
No juu, aika syvälle on kaivautunut sisäinen taiteilijani.
Hauskaa kuitenkin oli.
#ugc
Jaksaa päivystää pihalla Tuiskunkin puolesta.
Tyytyvät kasvamaan vaikka sorassa.




.jpg)




.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
































