Kävin ystävän kanssa katsomassa/kuulemassa
Ypäjän musiikkiteatterin esityksen, Ihmemaa Oz.
Nappi suoritus!
Kerrassaan nautittava esitys.
Esiintyjät, puvustus ja lavastus verrattomia.
Marja- ja hedelmäsatoa tulee tänä vuonna kiitettävästi.
Olohuoneeseen pyrähti yllätysvierailija.
Pionit ovat uhkeimmillaan.
Samoin sormustinkukat.





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitti kommentistasi, se julkaistaan tarkistuksen jälkeen, joten malttia...