sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Sitä sun tätä, siellä ja täällä

 Kävin ystävän kanssa katsomassa/kuulemassa
Ypäjän musiikkiteatterin esityksen, Ihmemaa Oz.
Nappi suoritus!
Kerrassaan nautittava esitys.
Esiintyjät, puvustus ja lavastus verrattomia.


Marja- ja hedelmäsatoa tulee tänä vuonna kiitettävästi.


Olohuoneeseen pyrähti yllätysvierailija.


Pionit ovat uhkeimmillaan.


Samoin sormustinkukat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommentistasi, se julkaistaan tarkistuksen jälkeen, joten malttia...