keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Ai kamala, kun aika hurahtaa nopeasti!

 Tärkeintä on KESÄ!

Tietokone hajosi, ja piti hankkia uusi, tai siis käytetty.
Nyt pääsen taas postailemaan ja roikkumaan muutenkin netissä. 😁

Kasvatin ikkunakurkkuja, mutta en saanut satoa kuin pari pahaista kurkkupötköä.
Joku ötökkä iski kurkkuihini. Oli kuitenkin kiva kokeilu.

Toinen kokeilu on sitruunakurkku.
Ei mene jatkoon, sillä kurkut ovat melko mauttomia.
Johtuneeko minusta vai kurkkulajikkeesta.


Kävin neljän päivän taideleirillä.
Opin yhtä ja toista...
Meissä jokaisessa asuu pieni lehmä taiteilija?
No juu, aika syvälle on kaivautunut sisäinen taiteilijani.
Hauskaa kuitenkin oli.


Mehiläisiä ja muita pölyttäjiä on surissut pihapiirissä.


Melukylän lapset (poikani ja miniäni) ovat teetettäneet hauskoja magneetteja.
#ugc


Helteillä on mukava istahtaa kesäkeittiöön kahville ja jäätelölle.


14 vuotiaalle Tuiskulle maistuu uni.


Wiima täyttää syksyllä 9.
Jaksaa päivystää pihalla Tuiskunkin puolesta.


Pienet orvokit kylväytyvät milloin minnekin.
Tyytyvät kasvamaan vaikka sorassa.