lauantai 25. maaliskuuta 2023

Kukkia ja yhdet pöksyt

 Ensi viikolla menen ekaa kertaa akvarellimaalaukseen.
Saas nähdä kuinka muidun käy...
Kokeilen väritellä jotain kukka-asetelmaa.


Muutakin päheetä olen kokeillut.
Olin kierrätysvaatenäytöksessä mallina.
Meitä oli kaiken kokoisia ja ikäisiä mannekiineinä.
Juu, en kompastellut.

Ministeri Sirkka-Liisa Anttilan linnanjuhlien pukuja
oli huutokaupattavana.
Tuotto meni hyväntekeväisyyteen.
Maarika Maury, oikealla,
emännöi Villaforssissa järjestettyä tapahtumaa.
Hänen päällään oli ministerin kuningatarpuku.


Jokaisella naisella pitää olla pikkumusta?
Nyt minulla on pikkusininen.



Kyllä valo tekee ihmeitä.
Pasuunan lehdet ovat venyneet kokoa.


Olen aina haaveillut lappuhaalareista.
Ostin sitten semmoiset.
Nyt on aika elää, nauttia ja toteuttaa unelmiansa.
Rohkeasti!


 

10 kommenttia:

  1. Voi että kun sinulle sopii pikkusininen oikein loistavasti. Olet niin kaunis ja kuvauksellinen!
    Lappuhaalarit ovat ihania. Minun vanhat haalarini hiutuivat puhki ja olen nyt tehnyt pihatöitä persoonattomissa työhaalareissa. Nuo sinun löytämäsi ovat ihanat - mistä löysit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos ihanasta palautteesta, Saila! Ostin haalarit Helmi-nimisestä puodista Somerolla.

      Poista
  2. Waude miten hyvin sopii sunulle tuo pikkusinininen. Ihana väri.Mukavaa varmasti olla mallina. Uusia kivoja kokemuksia olet saanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aina inhonnut sinistä, nyt on mieleni muuttunut. Näpsäkkä väri.

      Poista
  3. Kaunis asu ja sukkikset sävy sävyyn. Just näin, nauti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maatuska, sattui niin somasti noiden sukkiksien väri natsaamaan mekkoon. Nautitaan!

      Poista
  4. Pikku sinisesi näyttää oikein tyylikkäältä, kuten sinä itsekin.
    Lappuhaalarit ovat ihanat. Haluisin myös, itse asiassa minulla olikin joskus ruskeaa samettia olevat lappuhaalarit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, aimarii! Tuumasta toimeen ja lappuhaalariostoksille.

      Poista
  5. Olet niitä onnekkaita, jotka voivat pukeutua vaikka viime kuun Hesariin ja näyttää upealta. Ja sekin vielä, että tuskin on mitään mikä ei sinulta onnistuisi. Multitalentti persoona. Párekilta lämpimät hyvän pääsiäisen toivotukset Wiimalle ja teille muillekin. Palvelijatar yhtyy toivotuksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelijatar ja Párek, voi että, mitä hehkutusta tarjoatte minulle. Kuule, näkisitpä minut siviilissä, vakiolumpuissa ja tukka takussa, siitä on lumovoima kaukana. Meidän porukka toivottaa teille molemmilla ihanaista pääsiäistä!

      Poista

Kiitti kommentistasi, se julkaistaan tarkistuksen jälkeen, joten malttia...